در آستانه دربی پایتخت و البته آخرین هفته از لیگ برتر، سازمان لیگ یک نظرسنجی جالب راه انداخته که هواداران استقلال و پرسپولیس باید از بین ده بازیکن برتر تیم‌شان، بهترین بازیکن فصل تیم محبوب خود را تنها با یک کلیک و ثبت شماره تلفن همراه انتخاب کنند.


 

با گذشت دو سه روز از شروع نظرسنجی بهترین بازیکنان این فصل استقلال و پرسپولیس در سایت سازمان لیگ مهدی طارمی با اختلاف بسیار زیاد در راس نظرسنجی‌های مردمی است.

طارمی که در نیم‌فصل دوم درخشش چشمگیری در ترکیب سرخ‌ها داشت بیش از 8 هزار رای جمع کرده؛ در حالی که نفر دوم این نظرسنجی، یعنی محمد نوری حدود 1000 رای در همین زمان داشت.

در این نظرسنجی 10 بازیکن پرسپولیس به خاطر دقایق حضورشان در میدان قرار گرفته‌اند که تا عصر دیروز بعد از طارمی و نوری، امید عالیشاه، علی عسگری، محسن بنگر، سوشا مکانی، مهرداد کفشگری، هادی نوروزی، مایکل اومانیا و علیرضا نورمحمدی قرار دارند.

البته در این نظرسنجی جای احمد نوراللهی خالی است چرا که این بازیکن در نیم‌فصل دوم یکی از بازیکنان ثابت تیمش بوده و تا اینجای فصل در 17 مسابقه تیمش به میدان رفته و بیش از 1100 دقیقه برای پرسپولیس بازی کرده است.

در جبهه استقلالی‌ها و نظرسنجی سازمان لیگ نتایج شاید غیر قابل انتظار‌تر از پرسپولیس باشد. البته نتیجه نظرسنجی استقلالی‌ها با پرسپولیسی‌ها یک نتیجه مشترک دارد و آن اینکه آبی‌ها هم به مهاجم محجوب و گلزن خود که اصلا حاشیه‌ای نبوده و یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان تیمش شناخته می‌شود رای داده‌اند.

سجادشهباززاده که در اولین فصل حضورش در جمع آبی‌ها 11 گل برای استقلال زده فعلا با بیش از 5 هزار رای مردمی نفر اول است. اما هاشم بیک‌زاده، مدافع ملی‌پوش استقلال با اختلاف بسیار کمی در تعقیب اوست.

بعد از این دو نفر امید ابراهیمی هم می‌تواند در کورس باشد و تا اینجا 2000 رای جمع آوری کرده است.

کرار پرحاشیه هم با بیش از 900 رای نفر چهارم است. مگویان، خسرو حیدری، برهانی، فروزان، صادقی و فخرالدینی نفرات بعدی این نظرسنجی بودند که باید دید این رده‌بندی طی روزهای آینده چه تغییراتی خواهد کرد.

 



تاريخ : سه شنبه 22 ارديبهشت 1394برچسب:, | 13:36 | نویسنده : آرمین |

رئیس دپارتمان فدراسیون فوتبال گفت: با احساس و دلسوزی نمی‌توان داور دربی را انتخاب کرد.


 

حسین عسگری در مورد انتخاب داور دربی گفت: 24 ساعت قبل از مسابقه داور مشخص می‌شود. 6 گزینه برای قضاوت دربی داریم.

وی در مورد اینکه جهانبازی دوباره دربی را قضاوت خواهد کرد، گفت: بحث انتخاب تکراری داور مطرح نیست باید ببینیم چه اتفاقی می‌افتد. شاید داوری مصدوم شود. بنابراین با احساس و دلسوزی نمی‌توان داور را انتخاب کرد و یک داور جوان را برای دربی گذاشت.

عسگری در مورد محرومیت محسن ترکی در 2 هفته لیگ برتر گفت: در داوری محرومیت نداریم. کدام داور را دیدید که اعلام کنیم محروم است.

وی در مورد اینکه ترکی هم جزو گزینه‌های قضاوت دربی است یا نه، گفت: بله ترکی هم گزینه است.


تاريخ : سه شنبه 22 ارديبهشت 1394برچسب:, | 13:36 | نویسنده : آرمین |

برای اولین در تاریخ لیگ ایران هیچ کدام از 2 تیم پرسپولیس و استقلال جایی بین 3 تیم برتر لیگ ندارند.


 

از سال 49 که لیگ ایران آغازشده تا امروز هر کدام از 2 تیم یا هر 2، بین 3 تیم اول جای داشتند. به مرور ادوار مختلف لیگ و جایگاه 2 تیم در بین 3 تیم برتر می‌ پردازیم.

1349: استقلال اول ـ پرسپولیس سوم

1350: پرسپولیس اول ـ استقلال سوم

1352: پرسپولیس اول ـ استقلال دوم

1353: استقلال اول ـ پرسپولیس دوم

1354: پرسپولیس اول

1355: پرسپولیس دوم

1356: پرسپولیس دوم

1368: استقلال اول ـ پرسپولیس دوم

1370: استقلال دوم ـ پرسپولیس سوم

1371: پرسپولیس دوم

1372: پرسپولیس دوم

1373: استقلال دوم

1374: پرسپولیس اول ـ استقلال سوم

1375: پرسپولیس اول

1376: استقلال اول

1377: پرسپولیس اول ـ استقلال دوم

1378: پرسپولیس اول ـ استقلال دوم

1379: استقلال اول ـ پرسپولیس دوم

1380: پرسپولیس اول ـ استقلال دوم

1381: پرسپولیس سوم

1382: استقلال دوم

1383: استقلال سوم

1384: استقلال اول

1385: پرسپولیس دوم

1386: پرسپولیس اول

1387: استقلال اول

1388: استقلال سوم

1389: استقلال دوم

1390: استقلال سوم

1391: استقلال اول

1392: پرسپولیس دوم

 



تاريخ : سه شنبه 22 ارديبهشت 1394برچسب:, | 13:35 | نویسنده : آرمین |

امیر قلعه‌نویی خیلی بیشتر از آنچه که فکرش را بکنید برای آخرین بازی تیمش در لیگ‌برتر حساسیت قائل است.


 

 شماره 8 سابق آبی ها که شهرت و موفقیت خود در استقلال را تا حد زیادی مدیون همین مسابقه است، حالا در شرایطی قرار گرفته که ممکن است دربی آخرین بازی او در قامت سرمربی استقلال باشد.

قلعه‌نویی که سال ها این بازی را با پرسپولیس نباخته بود در مسابقه رفت مغلوب تیم حمید درخشان شد تا تزلزلی بزرگ در هیمنه اش به وجود بیاید و رکورد شکست ناپذیری را از کف بدهد. این اتفاق سپس با شکست های متوالی دیگر همراه شد و در نهایت باخت 4 ـ 1 خانگی مقابل تراکتورسازی قلعه‌نویی را در بدترین شرایط زندگی حرفه ایش قرار داده است.

این مربی که همیشه عادت به بردن داشته حالا در شرایطی اسیر شده که تنها پیروزی در یک دربی می‌ تواند دوای دردش باشد. بنابراین تصور نکنید که این مسابقه برای سرمربی آبی ها تشریفاتی است. اگرچه شاید باوجود برد هم او استقلال را ترک کند اما بعد از این همه سال افتخار یک پیروزی، حداقل دهان مخالفان او را می‌ بندد و وی را در موقعیت برتر قرار می‌ دهد. پس بی خود نیست که او انتظار دارد بازیکنانش در آخرین بازی فصل تمام توان خود را برای مربی این سه فصل آبی ها بگذارند و بعد هر چه می‌ خواهد اتفاق بیافتد. 



تاريخ : سه شنبه 22 ارديبهشت 1394برچسب:, | 13:34 | نویسنده : آرمین |

برای ششمین بار نتیجه بازی پرسپولیس و استقلال هیچ تغییر خاصی در موقعیت 2 تیم ایجاد نمی‌ کند.


 

 به جز 4 بازی دوستانه 2 تیم در طی تاریخ و بازی 2 تیم در لیگ سال 75 که روز 20 تیرماه برگزار شد، تمام بازی های دیگر بین 2 تیم در موقعیت 2 تیم در جدول نقشی غیرقابل انکار داشته است. البته بازی 2 تیم در جام اتحاد باشگاه ها و در سال 52 هم بازی چندان مهمی نبوده است اما به هر حال نتیجه این بازی قهرمان جام اتحاد باشگاه ها را معرفی کرده و سطح آن چیزی در اندازه با حداقل بالاتر از جام ولایت بوده است.

به فهرست 5 مسابقه قبلی نگاه کنید:

1. 1347: بازی دوستانه که صفر ـ صفر تمام شد.

2. 1349: بازی که با پیروزی 3ـ2 تاج سابق تمام شد.

3. 1358: بازی تا دقیقه 75 که قطع شد یک ـ صفر به سود آبی ها بود.

4. 1359: بازی با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

5. 1376: آخرین بازی لیگ 76 و روز خداحافظی فرشاد پیوس که تاثیری در قهرمانی سرخپوشان یا موقعیت آبی‌پوشان نداشت.


تاريخ : سه شنبه 22 ارديبهشت 1394برچسب:, | 13:34 | نویسنده : آرمین |

زننده تک گل استقلال برابر تراکتورسازی، در جریان تمرین دیروز دچار مصدومیت شد.


 

، امید ابراهیمی که در دیدار برابر تراکتورسازی زننده تک گل تیمش بود در تمرین ریکاوری امروز دچار مصدومیت شد و از جریان تمرین گروهی خارج شد.

ابراهیمی که در این فصل 9 گل برای تیمش به ثمر رسانده، انگیزه زیادی برای حضور در دربی دارد و گفته می‌شود مصدومیت او چندان جدی نیست و او می‌تواند در دیدار برابر پرسپولیس آبی‌پوشان را همراهی کند.

 



تاريخ : سه شنبه 22 ارديبهشت 1394برچسب:, | 8:56 | نویسنده : آرمین |


مدیر رسانه ای باشگاه استقلال در پاسخ به ادعای همتایش در تیم رقیب اعلام کرد استقلال هم می خواست بازی دربی در روزی جدا از سایر بازی ها انجام شود.


 

محمد نوری فر در پاسخ به ادعای مسوول روابط عمومی باشگاه پرسپولیس می گوید: ما هم دوست داشتیم به پرسپولیس کمک کنیم و آقای قلعه نویی به عنوان نفر اول کادرفنی استقلال مخالفتی با این موضوع ندارد. ایشان رضایت خودش را برای برگزاری بازی در روز 5شنبه اعلام کرده اما یک مشکل بزرگ وجود دارد و آن مساله اسکان تیم است.

وی ادامه داد:با توجه به اینکه در فصلی قرار داریم که همایش های زیادی در هتل های تهران برگزار می شود با کمبود هتل مواجه هستیم والا اگر این مشکل وجود نداشته باشد استقلال راضی به برگزاری دربی در روز 5شنبه است تا به پرسپولیس برای حضوری قدرتمند در بازی های آسیایی کمک شود. نگاه امیر قلعه نویی به باشگاه پرسپولیس در این مقطع ملی است و ایشان نیز مایل است شرایطی مهیا شود تا پرسپولیس در آسیا موفق عمل کند. اگر پرسپولیس تضمین می دهد که این باشگاه برای برپایی اردو و اسکان مشکلی ندارد و می توانند برای رزرو هتل کمک کنند ما موافقت خود را با برگزاری دیدار در روز 5شنبه اعلام می کنیم.

او در پایان ابراز امیدواری کرد دربی 80 با توجه به شرایط خاصش و عدم حساسیت جدولی با کمترین حاشیه برگزار شود و هواداران دو تیم از تماشای یک دیدار زیبا و پرهیجان لذت ببرند: ما برای پرسپولیس بعد از دیدار دربی در آسیا آرزوی موفقیت داریم و استقلال با تمام قدرت در دربی حاضر خواهد شد و امیدواریم نتیجه خوبی کسب کنیم.

 



تاريخ : سه شنبه 22 ارديبهشت 1394برچسب:, | 8:55 | نویسنده : آرمین |

در لیگ چهاردهم و در مقطع فعلی، هشت مربی سرخابی در لیگ برتر حضور دارند. سهم مربیان استقلالی تا کنون 156 امتیاز بوده و سهم پرسپولیسی ها 150 امتیاز.


 

به گزارش " ورزش سه " در لیگ چهاردهم، اگر از ابتدا بخواهیم بررسی کنیم مربیان سرخابی بسیاری فعالیت کردند که حالا و در پایان هفته بیست و نهم فقط هشت تا از آنها سر کار هستند و به فعالیت خود ادامه می دهند. سهم استقلال 4 مربی است و سهم پرسپولیس هم همین تعداد. نکته جالب اما امتیازهایی است که تیمهای این مربیان کسب کرده اند. در بین استقلالی ها ، منصوریان 57 امتیاز، قلعه نویی 47 امتیاز، فیروز کریمی 27 امتیاز و صمد مرفاوی 25 امتیاز کسب کرده اند. این امتیازها، امتیاز تیمهایی است که این مربیان در مقطع فعلی هدایتش را به عهده دارند.
در بین پرسپولیسی ها یحیی گل محمدی موفق ترین بوده است. او با ذوب آهن 51 امتیاز کسب کرده، تیم تارتار 34 امتیازی است، برانکو 33 امتیاز دارد و مرزبان هم 32 امتیاز.
در کل استقلالی ها نسب به پرسپولیسی ها برتری دارند. مربیان استقلالی و تیمهای شان 156 امتیازی هستند و پرسپولیسی ها 150 امتیاز. شاید تا پایان فصل این نتیجه جابجا شود. به شرطی که پرسپولیسی ها ببرند و استقلالی ها شکست بخورند. بخصوص در دربی.

 



تاريخ : سه شنبه 22 ارديبهشت 1394برچسب:, | 8:55 | نویسنده : آرمین |

 


شرکت مدیران خودرو، تقدیر از بهترین بازیکنان فصل فوتبال پایتخت را هدف خود قرار داده است.


 

  به گفته مدیربازاریابی و فروش شرکت مدیران خودرو، در این برنامه که قرار است دقایقی قبل از بازی دربی هشتاد طی مراسمی در ورزشگاه آزادی، همراه با پخش زنده تلویزیونی برگزار شود، دو خودروی جدید MVM معرفی و از دو نفر از بهترین بازیکنان فصل دو تیم پایتخت با اهداء دو دستگاه خودروی MVM 315 New تقدیر خواهد شد.

هواداران دو تیم با مراجعه به صفحه اصلی وبسایت رسمی سازمان لیگ فوتبال ایران به آدرس http://iranleague.ir از هم اکنون تا روز چهارشنبه به راحتی می­‌توانند در نظر سنجی شرکت کنند. در این مراسم که با حضور پیشکسوتان فوتبال دو تیم در شهرآورد جمعه همراه خواهد بود، به هر کدام از دو بازیکن منتخب یک دستگاه خودروی سواری315 MVM NEWاز طرف شرکت مدیران خودرو و به هواداران شرکت کننده در این نظرسنجی نیز جوایز بسیار نفیسی اهدا خواهد شد


تاريخ : دو شنبه 21 ارديبهشت 1394برچسب:, | 16:20 | نویسنده : آرمین |

 


مدافع پرسپولیس علیرغم تلاشش برای رسیدن به آمادگی، نمی‌تواند در دربی تیمش را همراهی کند.


 

، محسن بنگر که در دیدار برابر استقلال خوزستان دچار شکستگی پا شد موفق نشد خود را برای دیدار حساس پرسپولیس و استقلال آماده کند و به این ترتیب او را باید غایب بزرگ تیمش در دربی نامید.

بنگر روز گذشته تمرینات اصلی‌اش را با توپ آغاز کرد اما در خلال تمرین بار دیگر دچار درد شد و مجبور شد تمرینش را نیمه‌کار رها کند و به این ترتیب نمی‌تواند در هفته آخر لیگ برتر برای پرسپولیس به میدان برود. او که روز گذشته برای سنجش میزان آمادگی‌اش شوتزنی را در دستور کار قرار داده بود، از ناحیه آسیب دیده دچار درد شدیدی شد و به این ترتیب نمی‌تواند خود را مهیای بازی تیمش کند. بنگر به دنبال این است که بتواند در دیدار حساس تیمش برابر الهلال شرایط بازی را به دست بیاورد و باید دید کادرپزشکی این تیم می‌تواند او را برای حضور در این بازی آماده کند یا خیر.


تاريخ : دو شنبه 21 ارديبهشت 1394برچسب:, | 14:58 | نویسنده : آرمین |
صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد